Dorian Solot, Marshall Miller – Yaşasın Orgazm

Kim Sevmez Kadın Orgazmını? I Female Orgasm tişörtlerimizi, rozetlerimizi ve posterlerimizi gören kadın ve erkeklerden aldığımız en yaygın cevap şu oluyor: “Ben de!” Belki de bu kitabı kadın orgazmı hayranı olduğunuz için elinize aldınız – belki kendi orgazmınızın, belki partnerinizin orgazmının, belki de bütün kadınların orgazmının. Belki de ilk orgazma nasıl erişilir, nasıl çoklu orgazm olunur, G-noktası nasıl uyarılır, cinsel ilişki esnasında nasıl gelinir gibi sorulara cevap almayı bekliyorsunuz. Ya da kadınların aralarında methettiği türden bir koca, erkek arkadaş ya da partner olmayı umuyorsunuz. Cinsiyetiniz ne olursa olsun; ister straight, ister lezbiyen, ister biseksüel olun; ister bekâr, ister ilişkisi olan, ister evli biri olun; doğru yere geldiniz. Tavsiyeler, fikirler ve bilgilerle dolu bu kitapta O hakkında her şeyi bulacaksınız. Bağımsız ve serbest çalışan seks eğitmenleri olarak, insanları bu konuda eğitmek için Amerika’da yolculuklar yapıyoruz. Bunun sonucunda kadın orgazmının popüler olmadığı hiçbir yer olmadığını öğrendik: Arkansas’ın kırsal bölgelerindeki neşeli kalabalıklardan tutun da, Manhattan’ın merkezine ve New Mexico’ya kadar her yerde aynı coşku var. Yaptığımız iş bizi defalarca Maine Dağları’na getirdi ve bunun iki katı kadar da Indianapolis havaalanından geçtik. Uçakta en iyi koltukları kapmayı öğrendik, bozuk valiz tekerlerini onarabilecek hale geldik, otel görevlilerini ücretsiz çikolata parçacıklı kurabiye yapmaya ikna etmekte ustalaştık. Birlikte seyahat eden bir çift olarak (evet, bu konuda hem profesyonel hem de kişisel tecrübeye sahibiz), ara sıra yolcuların dikkatini çektiğimiz oluyor. Havayollarının bagaj limitini doldurana kadar eşya alıyoruz yanımıza, bu yüzden bazen insanlar uzun bir tatile çıkıp çıkmadığımızı soruyorlar. Valizlerimizin sıradaki konuşmada satılacak seks eğitimi malzemeleri ve ürünleriyle tıka basa dolu olduğundan bihaberler. Havaalanındaki güvenlik görevlileri valizimizde arama yapmaya karar verdiklerinde, nasıl bir tepkiyle karşılaşacağımızdan tedirgin bir halde beklemeye koyuluyoruz. Bir defasında Taşıma Güvenliği Dairesi’nden bir memur çantamızdakilere gülmemek için kendini zor tuttuğunda, partnerim Dorian, ona nazikçe bir I Female Orgasm rozeti vermişti. “Buna da el koymak zorunda kalacağız,” diye kıkırdadı ve ikinci bir rozete hak kazanmış oldu.

“Kız arkadaşım için,” diye ekledi. “Hayhay,” dedi Marshall. Bu gibi durumlar sayesinde işimizi daha da seviyoruz. Ama yaptığımız işe olan tutkumuz eğlenceli rozetlerin ve tatlı sloganların hayli ötesinde. Kadınların bedenlerini tanımalarına ve bedenleriyle rahat bir ilişki kurmalarına yardım etmenin gündelik deneyimlerini nasıl değiştirebileceğine tanık olduk – ve hatta Dorian’ın ortaya çıkardığı üzere, hayatlarını kurtarabileceğine bile.